Alătură-te echipei noastre

Începe-ți călătoria la ADC

Alege cariera potrivită pentru tine. Selectează-ți abilitățile lingvistice și preferințele de locație în concordanță cu oportunitățile noastre actuale.

Poziții deschise

Descoperiți diverse oportunități de carieră în diferite țări, în timp ce vă invităm să explorați pozițiile noastre deschise în întreaga lume.

Key Account Manager - Cehia

  • Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență anterioară în vânzări, de preferință în telefoane mobile, electronice de larg consum sau într-un domeniu similar, cu un istoric dovedit de succese.
  • Trebuie să aibă o mentalitate orientată către client, cu un accent puternic pe construirea de relații pe termen lung cu clienții, pentru a oferi un servici la cel mai înalt nivel.
  • O bună înțelegere a tendințelor pieței, a activităților concurenței, a preferințelor clienților și a comportamentelor consumatorilor este crucială pentru acest rol.
  • Abilitățile ferme de comunicare și cele interpersonale sunt esențiale pentru a interacționa eficient cu clienții și colegii.
  • Abilitățile excelente de organizare, capacitatea de rezolvare a problemelor și abilitățile de negociere sunt apreciate semnificativ.
  • Cunoașterea fluentă/ la nivel C atât în​​ limba engleză, cât și în cehă sunt cerințe obligatorii.

Buyer - București

  • Este necesară o bună înțelegere a telefoanelor mobile, tabletelor, ceasurilor inteligente, a echipamentelor audio și a produselor similare, inclusiv branduri, modele, specificații și tendințe ale pieței.
  • Experiență în aprovizionarea și gestionarea furnizorilor, inclusiv în negocierea prețurilor, termenilor și programelor de livrare.
  • Cumpărătorul ar trebui să poată efectua cercetări de piață pentru a identifica tendințele, pentru a monitoriza strategiile concurenților și pentru a înțelege comportamentul consumatorului.
  • Este esențială o bună înțelegere a bugetului și a analizei costurilor, pentru a asigura decizii de cumpărare profitabile.
  • Abilități puternice de comunicare și colaborare sunt esențiale. Este necesară o exprimare clară a strategiilor de cumpărare, negociere eficientă și muncă în echipă pentru a atinge obiectivele companiei.

Key Account Manager - București

  • Un vânzător ar trebui să aibă o înțelegere aprofundată a telefoanelor mobile, tabletelor, ceasurilor inteligente, echipamentelor audio și a produselor conexe și să poată comunica în mod eficient despre valoarea produsului potențialilor clienți.
  • Abilitățile în vânzări sunt esențiale iar acest aspect presupune capacitatea de a identifica și urmări oportunități de vânzări, de a negocia oferte și de a încheia vânzări.
  • Construiește și menține relații puternice cu clienții, pentru a oferi servicii la cele mai înalte standarde, rezolvând problemele cu promptitudine și asigurând satisfacția clienților.
  • Vânzătorul trebuie să fie la curent cu tendințele pieței, activitățile concurenților și preferințele clienților.
  • Abilitățile excelente de comunicare sunt esențiale. Este necesară exprimarea informațiilor complexe în mod clar și persuasiv, gestionarea răspunsurilor la întrebările clienților și expunerea corecta a valorii produselor.

Energie regenerabilă de la soare

Specialiștii noștri te vor ajuta să alegi
cea mai bună soluție pentru proiectul tău!

Vezi mai mult

Distribuție IT

Oferă putere afacerii tale cu
instrumentele și tehnologiile potrivite!